- Zapoznanie z Przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej.
- Szczegółowe informacje o Regulaminie Pracy oraz zasadach obowiązujących pracowników firmy.
- zapoznanie się z: pracownikami, sprzętem w firmie oraz ze strukturą organizacyjną sekcji informatycznej w firmie. Jak również z planem budynku i rodzajem prowadzonej działalności.
- Nauka obsługi profesjonalnej kserokopiarki, bindownicy, faksu oraz jak rozmawiać z klientami i jak odbierać telefony.
- Zorganizowanie własnego stanowiska pracy w zakresie przetwarzania informacji iprzeprowadzenia naprawy, konserwacji i ulepszani sprzętu komputerowego.
- Informacje o długości czasu pracy, o przerwach śniadaniowych, o wyjściach ewakuacyjnych orazo miejscach przeznaczonych na palenie papierosów.
- Naprawianie komputerów klientów (modyfikacje w BIOSie, DOSie, edytorze rejestru oraz wskładnikach systemowych.
- Sprzątanie w budynku (zamiatanie, wynoszenie śmieci, podłączanie sprzętu komputerowego iinnego elektronicznego, ustawianie kartonów na magazynie).
- Wykonywanie działań ściśle związanych z konfigurowaniem oraz konserwacją komputerów
- zaliczyć w to można: reinstalacja systemu operacyjnego, aktualizacje BIOSu, Chipsetu płytygłównej, czyszczenie pamięci podręcznej CMOS, formatowanie dysków oraz
ponowna instalacjasystemu operacyjnego).
- Przeszukiwanie zasobów sieciowych Firmy oraz poszukiwania w Internecie, w celu odnalezieniatych informacji, które polecił znaleźć Pracodawca.
- Prace porządkowe oraz archiwizacyjne (noszenie kartonów ze sprzętem komputerowym dosamochodu i na odwrót, sprzątanie w biurze, segregacja kartonów, układanie segregatorów,
płytCD/DVD-ROM oraz specjalistycznych części komputerowych i fiskalnych).
- Próby w współtworzenia firmowych programów służących między innymi do zarządzaniasłużbami serwisowymi. Pomoc przy programowaniu między innymi w językach: PHP, SQL, Delphii
C++.